Over mij

Ik begeleid je naar de liefdevolle verbinding met jezelf.

Mijn naam is Veronique Engels

Ik help intuïtieve en gevoelige volwassenen en kinderen met het ontwikkelen van hun intuïtie en innerlijke kracht. Coaching en energiewerk pas ik toe om jou in contact te brengen met je ware zelf en van daaruit te openen.

Van wilskracht naar intuïtie

Jarenlang doorgaan op wilskracht heeft mij vaak uitgeput. Toen ik eenmaal ruimte gaf aan mijn intuïtieve en gevoelige kant, voelde het als thuiskomen. Keuzes maken vanuit mijn hart ging ineens wél soepel, omdat ik in contact met mijn intuïtie en ziel een basis in mezelf voelde die staat als een huis. Door eigen ervaring weet ik dat je intuïtie je beste raadgever is. Hier oprecht naar durven luisteren is een tweede en vraagt om vertrouwen, durven verbinden met jezelf en uiteindelijk doen wat hiermee in lijn ligt. Ik weet hoe uitdagend het kan zijn om trouw te blijven aan jezelf.

Gelukkig weet ik nu dat intuïtief en gevoelig zijn een talent is dat me sterker maakt. Mijn intuïtie is mijn beste maatje geworden. Je kunt wel intuïtief en gevoelig zijn, maar als je ‘innerlijke ontvanger’ niet is afgestemd op jouw intuïtie, komt er veel informatie bij je binnen, maar niet altijd wat goed en kloppend is voor jou. Je intuïtie en gevoeligheid helemaal voor jezelf leren inzetten is iets dat ik jou ook gun!

Wat was ik dankbaar en blij toen ik alweer heel wat jaren geleden mijn eerste cursus intuïtieve ontwikkeling volgde. Er was een hele innerlijke wereld voor mij beschikbaar waarin in mezelf herkende, mee kon verbinden en energie van kreeg.

Groei & verwondering

Een deel van mijn intuïtieve opleidingen deed ik naast mijn studie Rechten en tijdens mijn juridisch werkzame leven. Dat was erg prettig. Ik woon in Den Haag met mijn man en twee dochters. Waar ik een fijn huisje in de tuin heb om jou in te ontvangen. Een heerlijk helend en warm huisje aan de bosrand waar al veel mooie inzichten, transformaties en verbindingen zijn ontstaan en mensen echt in contact kwamen met zichzelf en hun intuïtie. Want de weg van je intuïtie is en blijft voor mij de weg van zelfontwikkeling, groei en verwondering.

Jij hebt alles al in je. Ik help het je herinneren, weer vast te houden en toe te laten in je leven.

Opleidingen

Intuïtie en Energie (1 jaar)

Healing opleiding (2 jaar)

Reading opleiding (2 jaar)

Intuïtief coach opleiding (2 jaar)

Kindercoach opleiding (1 jaar)

Familieopstellingen / Systemisch werk (2 jaar)

Wil je leven vanuit je intuïtie, zodat je meer ontspanning en energie ervaart?